czwartek, 4 kwietnia 2013

11. Biorę udział w konkursie z ZWB !


15 komentarzy:

  1. No i się też wkręciłam, ciekawe czy zdążyłam, w ostatnich minutach:))
    już dawno nie robiłam w głowie selekcji książek w tak szybkim tempie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, co wytypowałaś :) Paulina miała naprawdę fajny pomysł.
    Życzę powodzenia w jutrzejszym losowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto moje propozycje. Chociaż wytypowałabym coś innego, ale niestety już inni mnie uprzedzili i musiałam wymyślić coś innego:)
      1.Charlotte Link-Obserwator
      2.Harlan Coben-Zaginiona
      3.James Grippando-Informator
      Tobie też życzę powodzenia. Widzę, że mnie pokonałaś czasowo, ja już o 2-ej poszłam spać:))

      Usuń
  3. Przez swoje gapiostwo zapomniałam o pierwszym etapie, ech, nie nadają się do konkursów.
    Życzę Ci powodzenia i mam nadzieję, że Twoje tytuły się obronią :-)
    Miłego dnia!

    Ps. Dałoby się usunąć tę nieszczęsną moderację komentarzy, zawsze mam problemy z przepisaniem tych magicznych cyferko-literek, poza tym, zabawnie brzmi "udowodnij, że nie jesteś automatem" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też to wyskakuje, nie wiedziałam?? A gdzie to się wyłącza. Ja tego też nie znoszę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już znalazłam w ustawieniach i zmieniłam opcje. Dziękuje Ci bardzo, że zwróciłaś mi na to uwagę:))))

      Usuń
    2. Nie zdążyłam z podpowiedzią, ale jak widzę już sobie poradziłaś :-)Dziękuję, że wyłączyłaś to uprzykrzające draństwo :-)

      Usuń
  5. powodzenia, choć nie wiem, co to za konkurs

    OdpowiedzUsuń

  6. Pierwszy etap już się zakończył. Trzeba było wytypować według swojego gustu najlepsze kryminały. Kto był pierwszy, ten miał łatwiej. Ja dołączyłam na samym końcu i moje propozycje już nie były takie ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie mogły się powtarzać??? szkoda, ale wiesz... konkursów jest tu mnóstwo, na pewno uda Ci się w innym :)

      Usuń

  7. Nie mogły się powtarzać. Nie martwię się wcale:)) Ten konkurs ma teraz swój drugi etap. Chodzi o to, żeby z tej wytypowanej długiej listy wybrać 100 najlepszych kryminałów. Każdy ma wybrać jakiś tytuł i uzasadnić dlaczego akurat ta książka jest według niego najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja zachęcam do uczestnictwa w II etapie, czyżby nagrody nie były interesujące? ;) Dzięki Agnieszko za ten post. Jakoś wcześniej go nie zobaczyłam. Nie mam blogrollki, więc jednak z opóźnieniem wpadam na blogi, muszę sobie jakiś system opracować :) Zapraszam wszystkich do konkursu i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

  9. Oczywiście, że biorę udział w drugim etapie, tylko jakoś nie mogę się ze wszystkim wyrobić, a drugi etap wymaga chwilki zastanowienia i pracy:) Nagrody interesujące:) A jakże!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...