środa, 3 kwietnia 2013

10. Stosik 4/2013

Takie tam... małe stosiki poświąteczne. Kwiatuszki tak na przypomnienie, że mamy WIOSNĘ !


1."Bigamista" Mary Turner Thomson
2."Ruth" Elizabeth Gaskell
3."Dziewięć żyć Chloe King.Upadła Liz Braswell
4."Heterezada" Maja Porczyńska
5."Kości pająka" Kathy Reichs
6."Niezwykła wędrówka Harolda Fry" Rachel Joyce
7."Światło między oceanami" M.L.Stedman
8."Bez mojej zgody" Jodi Picoult
9."Lolita" Vladimir Nabokov
10."Ocalały" Sam Pivnik
11."Ostatni kabriolet" Anton Myrer
12."Wszystko co piękne zaczęło się potem"
 Simon Van Booy
                                                         13."Rok na końcu świata" Renata Adwent
                                                         14."Wojenna narzeczona" Alyson Richman
                                                         15."Szafranowe niebo" Lesley Lokko


           

34 komentarze:

  1. Niesamowite książki. Przejrzałam tytuły i nawet nie umiem powiedzieć, która najbardziej mnie ciekawi, jedynie mogę stwierdzić, że niekoniecznie wpasowuje się w mój gust powieść "Rok na końcu świata", ale i tego nie jestem pewna, bo książka ta może być miłym zaskoczeniem :-)
    Życzę przyjemnej lektury i wielu, wielu wrażeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Wojenną narzeczoną'' skończyłam czytać i jestem pod wielkim wrażeniem tej książki. Innych pozycji nie znam, ale bardzo mnie zaciekawiły. Czekam zatem na recenzje i życzę przyjemnego czytania.
    Co do wiosny, to mój widok za oknem mówi mi, że jeszcze długo jej nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. U mnie to samo, śnieg pada. Dlatego chociaż jak na te kwiatuszki popatrzę to mam ten mały promyczek wiosny:)

      Usuń
  3. Do kitu z taką wiosną, mówiąc delikatnie;) Marzy mi się "Rok na końcu świata" i "Wojenna narzeczona", a gorąco polecam "Szafranowe niebo". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Wymieniłam się na LC. W zamian za "Żonę potwora" dostałam "Szafranowe niebo":))))

      Usuń
  4. Również polecam "Szafranowe niebo" wspaniale wciąga:), na jednym ze zdjęć zauważyłam piękne wiosenne kwiaty, za którymi tak bardzo tęsknię..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Tym bardziej się cieszę, że się wymieniłam, skoro tak zachwalacie tę książkę:) Oj ja też tęsknię za wiosną, dlatego kupiłam sobie te kwiatuszki na ryneczku, żeby nacieszyć nimi oko, bo jak spoglądam przez okno to źle mi się robi:(

      Usuń
  5. Też mam ochotę na "Szafranowe niebo" - miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są kwiaty, ale gdzie ta wiosna :) ?

    Z tych stosików interesuje mnie "Lolita", dużo o niej czytałem, jednak nie miałem okazji po nią sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Wiosna !! Chyba w myślach, i ewentualnie w sercach :)

      Usuń
  7. Wiosna? Gdzie???

    "Lolitę" polecam. Chętnie przeczytałabym Lokko. Dużo dobrego słyszałam o "Gorzkiej czekoladzie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. "Gorzką czekoladę" też mam, ale wstyd przyznać jeszcze jej nie przeczytałam.

      Usuń

    2. Hihi...ta wiosna, to jedynie w tym moim wazonie:)

      Usuń
  8. Sama chciałabym przeczytać Bez mojej zgody, Ruth i Wojenną narzeczoną. Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dziękuje bardzo:) Na "Ruth" czekałam z niecierpliwością, a o "Wojennej narzeczonej" czytałam same pozytywne recenzje:)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy blog. Nie wiem dlaczego wcześniej na niego nie wpadłam, choćby przypadkiem :) Będę tu częściej zaglądać i zostawiać bardziej merytoryczne komentarze niż dziś :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  10. Dziękuje bardzo i zapraszam serdecznie do odwiedzin:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie takie małe te stosiki :) No i jakie cudne! Większość z tych książek chętnie bym widziała u siebie na półce :)
    "Bez mojej zgody" czytałam i przyznaję, że książka zrobiła na mnie niemałe wrażenie.

    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Tak myślałam, że będzie to kolejna wspaniała książka J.Picoult:)

      Usuń
  12. Świetne książki. Gratuluję i życzę przyjemnego czytania!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny stosik. Ja posiadam tylko Dziewięć żyć Chloe King. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłaby w końcu przyjść ta upragniona, prawdziwa Wiosna;) Świetny stosik - "Bez mojej zgody" to wręcz moja książka życiowa, jedna z tych które uświadomiły mi kim chcę być:)

    OdpowiedzUsuń
  15. na nic nie mam specjalnej ochoty, ale jeśli już to ewentualnie "Dziewięć żyć..." ;)

    dzięki za odwiedziny, również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stosik:)Śliczne kwiatki,uśmiech sam się ciśnie na usta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Aguś, tak jak mi poradziłaś, robię coś dla siebie:) Czytam, piszę, wstawiam zdjęcia:)))

      Usuń
  17. A gdzie niby Pani widzi wiosnę, Pani Agnieszko ;)?
    Mimo, że nie znam żadnej z tych książek to muszę powiedzieć, że brzegi okładek mają całkiem niezłe ;D.

    Miłego wieczoru!
    Melon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Niestety tylko w tym moim wazonie, jest namiastka wiosny:)
      Agnieszka, bez Pani poproszę:)
      Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
    2. Ok, spróbuję nie zapomnieć ;D. A u mnie krucho z pamięcią ;P.

      Usuń
  18. Sporo ciekawostek. I muszę się przyznać, że niczego nie czytałam, nawet Lolity, gdyż jakoś z Nabokovem nie było mi po drodze.)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny stosik :) "Dziewięć żyć Chloe King" już za mną.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. "Bez z mojej zgody" jest chyba najlepszą książką Jodi Picoult :) Mam w domu takie samo wydanie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tego całego pięknego stosu mam tylko "Ostatni Kabriolet". Nie czytany, czekam więc na opinię :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...